زین پس "شعر" ها و "من نوشته" هایم را توی پاکت میگذارم،موم میریزم و مُهر میزنم...تا فقط آنان که ارزش کلام را میشناسند،منتقد تراوشات ذهنیِ نو پایم باشند....این تراوشات...تک به تک، بسانِ فرزندان "من" اند...که روحم را کشیده اند...و جانم را مکیده اند...تا شده اند اینی که شما میبینید و میخوانید!ح (22)برنامه ریزی...
ما را در سایت (22)برنامه ریزی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: دوشنبه 5 تير 1396 ساعت: 18:45